Bestellen
Bij rtvstegeman.nl doen wij ons best om het winkelen bij ons zo plezierig mogelijk te laten verlopen. Op deze pagina willen wij u duidelijk maken hoe bestellen bij rtvstegeman.nl in zijn werk gaat. En heeft u toch nog vragen? Stel ze aan ons via onze klantenservice.
Een bestelling plaatsen
Het is ons streven om het winkelen voor u zo eenvoudig en plezierig mogelijk te maken. Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig:
- U zoekt een artikel uit. Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
- Via de knop In winkelwagen plaatst u het artikel in de winkelwagen.
- Als u klaar bent met winkelen, klikt u op Nu bestellen bovenin het scherm. Vervolgens krijgt u een overzicht van uw bestelling te zien, waarin u de artikelen desgewenst nog kunt wijzigen.
- Als u de gewenste artikelen en aantallen geselecteerd hebt kunt u afrekenen door op de knop
Ga door naar afrekenen te klikken. U komt vervolgens in de online kassa omgeving terecht. - Als u nog geen account hebt kunt u er voor kiezen om een account aan te maken. Dit biedt enkele voordelen: u kunt een volgende bestelling sneller plaatsen en u heeft inzicht in uw voorgaande bestellingen. Het is niet verplicht om een account aan te maken.
- U vult uw adresgegevens in.
- U kiest de gewenste bezorgmethode of het gewenste afhaalpunt.
- U kiest een betaalwijze.
- U gaat akkoord met onze voorwaarden en rond de bestelling af.
Heeft u toch nog problemen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Verzendkosten
De verzendkosten van uw bestelling zijn afhankelijk van de inhoud van uw bestelling. De verzendkosten worden gecommuniceerd tijdens het bestelproces zodra u het afleveradres heeft ingevoerd en de verzendmethode heeft gekozen.
Een bestelling van meerdere artikelen zullen wij in 1 keer verzenden. Voor uw bestelling betaald u altijd 1 keer verzendkosten, ook als uw bestelling uit meerdere collies bestaat.
Uw bestelling wijzigen of annuleren
Indien uw bestelling nog niet naar u onderweg is heeft u de mogelijkheid om deze kosteloos te annuleren of te wijzigen. Neem dan contact op met onze klantenservice en houdt uw bestelnummer bij de hand.
Is de bestelling reeds verwerkt en naar u onderweg dan kunt u het best de levering door de bezorger weigeren. De bestelling gaat dan direct retour.